Повідомлення надіслано! Очікуйте дзвінка!
Закрити форму
Залишились питання? Хочете записатись?

Введіть Ваш телефон

Надіслати
Закрити форму

ВИДАЛЕННЯ САЖЕВИХ ФІЛЬТРІВ (DPF / FAP)

Сажевий фільтр (DPF / FAP) – це лише фільтр, який затримує сажу. Поки він новий то додаткових проблем для водіїв не створює. Коли ж фільтр забивається сажею, двигун не може пропускати гази в штатному режимі (потужність двигуна зменшується або взагалі двигун переходить в аварійний режим). ЕБУ на підставі різниці показників з датчиків на вході і виході з фільтру запускає процес регенерації сажевого фільтра.

Сажеві фільтри бувають двох типів: DPF – стоять на німецьких автомобілях; FAP – розробка концерну PSA (Peugeot, Citroen, Ford, Volvo та інші).

Для регенерації на фільтрах  DPF використовується паливо, що подається або додатково через форсунки двигуна, або через окрему спеціальну форсунку. При температурі 600-800 градусів сажа в фільтрі вигорає (правда, не завжди).

Для регенерації на фільтрах FAP використовується спеціальна рідина Eolys, вона виступає в ролі каталізатора, що дозволяє знизити температуру випалювання сажі. У цій системі регенерація проходить при 400-450 градусах.

У нормі регенерація в залежності від марки автомобіля і умов його експлуатації може проходити кожні 300 – 600 кілометрів. Якщо вона стала запускатися частіше, то фільтру скоро кінець. Швидше за все, відкладення в фільтрі перейшли в ту стадію, коли спалити їх вже не можна.

Втім, ЕБУ не завжди може запустити регенерацію. Для цієї процедури потрібні певні умови: досить тривалий прямолінійний рух автомобіля з відносно рівномірною швидкістю. У міському режимі таких умов іноді просто немає. А ще регенерацію, що почалася вкрай не рекомендується переривати. Це велика незручність.

Видалення сажевого фільтра це практично єдиний прийнятний спосіб позбутися від проблеми з цим пристроєм.

Записатись