ФІЛЬТР САЖІ (Diesel Particulate Filter, DPF, або його інший різновид – FAP) призначений для уловлювання часток сажі, що утворюються в дизельному двигуні в результаті згоряння дизельного палива.
Чому сажевий фільтр виходить з ладу?
Сажевий фільтр має обмежений термін експлуатації. Як правило, заміна сажевого фільтра дизельного двигуна може знадобитися при пробігу від 120 000 до 180 000 кілометрів. Однак, ресурс сажевого фільтра в значній мірі залежить від стану мотора і від якості дизельного палива. Як правило, при критичному засміченні, передбачена виробником процедура самоочищення – періодична регенерація сажевого фільтра – вже не допомагає, або допомагає ненадовго. В результаті автомобіль стає в аварійний режим, обмежується потужність (не включається турбіна), з’являються помилки по сажевому фільтрі на панелі приладів; регенерація може включатися дуже часто або відбуватися постійно.
Що робити якщо сажевий фільтр вийшов з ладу?
Ми пропонуємо видалити і відключити DPF/FAP дизельного двигуна шляхом перепрограмування ЕБУ (електронного блоку управління) автомобіля. Наші фахівці відключать і видалять сажевий фільтр практично на будь-якому дизельному двигуні. Ми беремо в роботу навіть ті машини, за які не беруться інші. Ми маємо великий досвід і унікальні напрацювання в області видалення DPF на легкових і комерційних автомобілях.
Також шукають як: прошивка сажового фільтра, видалення дпф, відшити сажовий фільтр, відшити фап, видалення сажевого фільтру
Подзвоніть нам:
+38 (050) 104-31-10
+38 (096) 012-05-76
+38 (095) 104-31-10
Години роботи:
ПН-ПТ 09:00-19:00
Волинська обл., м. Ковель, гар. Текіла